باران

نا نوشته ها

باران

نا نوشته ها

یادش بخیر

شرجی تر ازباران برایت گریه کردم

هر شب نشستم در عزایت گریه کردم


با آنکه آغوشم تهی بود از خیالت

هق هق به روی شانه هایت گریه کردم

روی تمام خاطراتم غم نشسته

تشنه برای گونه هایت گریه کردم

دل را به دریا میزنم از شوق دیدار

در غربت گنگ صدایت گریه کردم

تنها نشستم در حصار بی قراری

بی تاب در حال و هوایت گریه کردم

یادش بخیر آن لحظه های خیس دیروز


وقتی که من هم پا به پایت گریه کردم

 

سراغ از من نمیگیری

***********************************************

  

      سراغ از من نمیگیری گل نازم

         

                     نمیشناسی صدای کهنه سازم

                  

                                 نمیبینی مگه اینجا دلم تنگه ،

                  

                                          نمیبینی مگه  با غصه دمسازم

                          

                                                      سراغ از من نمیگیری نگیر اما

                                 

                                                                    فراموشم نکن هرگز گل زیبا

               

                                 *************************************************